If I were a Bird。僕は、鳥になる。這首歌很好聽!

在網路上搜尋一下,能找到相關資料。xuite、youtube
 

純鋼琴演奏版本:請在 youtube上 搜尋

「If I were a Bird (Boku wa Tori ni Naru)」

 

中文歌詞:

When I just can't find my way / 當我迷失方向的時候

You are always there for me / 你總是守護著我

When I am out of my way / 當我脫離我的的方向的時候

You are always there for me / 你依然在那里

When I just can't find my way / 當我迷失方向的時候

You are always there for me / 你總是守護著我

When I am out of my way / 當我脫離我的的方向的時候

You are always there for me / 你依然在那里

Like a bird in the sky / 就像一只鳥兒在天空中

You set me free / 你讓我自由

You give me one heart / 你給了我一顆心

Like a star in my night / 就像暗夜里的一顆明星

You'll always be a part of me / 永遠都屬于我。

When I just can't find my way / 當我迷失方向的時候

You are always there for me / 你總是守護著我

You are always there for me / 你總是守護著我

You are always there for me / 你依然在那里

  

In my darkness dreams / 在我漆黑的夢境中

I hear you call me / 我聽見你在呼喚我

You give me the reason to live / 你給了我活著的理由

In my dirty heart / 在我骯臟的心中

I hear you call me / 我聽見你在呼喚我

And you reach out to carry me away / 你向我伸出援助之手帶我走

No one can save my soul / 沒有人能拯救我的靈魂

Only you / 只有你

 

Like a bird in the sky / 就像一只鳥兒在天空中

You set me free / 你讓我自由

You give me one heart / 你給了我一顆心

Like a star in my night / 就像暗夜里的一顆明星

You'll always be a part of me / 永遠都屬于我。

 

暗?月 暗示?? / 暗夜的月亮暗示著

??光?先?? / 那光的前頭

不確?? 存在? / 是不確定的存在

僕?夢? 生????? / 我的夢想重生了

急? 生???? / 我忙著生存 不過

???? / 對不起

 

鳥?空? 飛?回????? / 我可以象鳥兒一樣翱翔天際

僕?自由?今????? / 我現在終于獲得了自由

僕?自由?今????? / 我現在終于獲得了自由

鳥?空? 飛?回????? / 我可以象鳥兒一樣翱翔天際

僕?自由?今????? / 我現在終于獲得了自由

  

Like a bird in the sky / 就像一只鳥兒在天空中

You set me free / 你讓我自由

You give me one heart / 你給了我一顆心

Like a star in my night / 就像暗夜里的一顆明星

You'll always be a part of me / 永遠都屬于我

Like a star in my night / 就像暗夜里的一顆明星

You'll always be a part of me / 永遠都屬于我

  

arrow
arrow

    振羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()